Vilniaus lopšelis darželis "Žemyna"

Bendruomenės pasirengimas

Siekdama užtikrinti švietimo prieinamumą ir lygias galimybes visiems mokiniams, lopšelio – darželio „Žemyna“  administracija įvertino mokyklos ir jos bendruomenės narių pasirengimą priimti ir teikti pagalbą SUP turintiems mokiniams.

Mokykloje yra nustatyti prioritetai, sudarytas priemonių planas, numatyti mokyklai reikalingi pokyčiai, planuojamas švietimo pagalbos specialistų ir pagalbos mokiniui darbuotojų poreikis ir krūvis, keliama jų kvalifikacija įtraukiojo ugdymo temomis. Lopšelio – darželio „Žemyna“ administracija kartu su VGK  planuoja mokyklos bendruomenės švietimą įtraukties klausimais, formuojamos visų bendruomenės narių nuostatos, leidžiančios priimti žmonių įvairovę kaip vertybę, o ne kaip trukdį.

Mokyklos VGK yra paskirtas narys, atsakingas už įtraukiojo ugdymo organizavimo, mokinių SUP poreikių vertinimo ir ugdymo pritaikymo dokumentų rengimą, kaupimą, saugojimą bei mokyklos bendruomenės supažindinimą su jais.

Su ugdytinio SUP įvertinimo ir pagalbos skyrimo dokumentais  supažindinami visi vaiką ugdantys mokytojai bei švietimo pagalbos specialistai. 

Prieš mokslo metų pradžią, taip pat gavus naujų duomenų apie vaiką,  organizuojami bendri vaiką ugdysiančių ir ugdžiusių mokytojų susirinkimai, kurio metu  aptariamos programos individualizavimo gairės, dėl vaiko ugdymo kylantys klausimai bei pasidalinta sėkminga vaiko ugdymo patirtimi.

Aktualūs teisės aktai

Teisės akto pakeitimai, numatantys, kad kiekvienam vaikui turi būti sudarytos sąlygos ugdytis artimiausioje ugdymo įstaigoje kartu su savo bendraamžiais

Vilniaus pedagoginės psichologinės tarnybos informacija įtraukiojo ugdymo tematika

Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos infomacija

Sutrikusios raidos vaikų konsultavimo skyriaus informacija apie įvairiapusius raidos sutrikimus

Sutrikusios raidos vaikų konsultavimo skyriaus rekomendacijos tėvams, auginantiems vaikus, turinčius autizmo spektro sutrikimų

Įtraukties švietime plėtros gairės

Vaikų su autizmu ugdymo principai

Universalaus dizaino mokymuisi gairės

Universalaus dizaino mokymuisi taikymas praktikoje

Skip to content